Mina tjejer

Idag ringde min favorit Louise (ni kan läsa hennes blogg här)... hon sitter i Schweiz och mår inte helt hundra.
Stackars tjej... har varit sjuk och på resande fot.
Idag kommer hon iaf hem igen. Hon har både varit i New york och Schweiz denna veckan... och det minna vänner, de är inte illa.
Hon är en riktigt berest person... och en väldigt intressant människa.
Hon är en glad, sprallig och underbar individ och hon har en jätte stor plats i mitt hjärta!
Hon är en av mina tjejer.♥

Jag är så otroligt tacksam över att jag har mina tjejer, mina vänninor. Ni betyder otroligt mycket för mig....
Ni är människor som man kan prata om allt med... och ni finns där för en i vått som i tort.

Jag vet att riktigta vänner inte växer på träd... och man ska vara glad om man har en riktigt bra vän i sitt liv.
Jag har tre!
Jag har blivit blesst med tre riktigt underbara vänner.
Och inte nog med att jag har tre riktigt underbara vänner, jag har även många andra väldigt fina människor och vänner runt om mig.

Åter igen måste jag säga vilken underbart tur jag har haft som har dem i mitt liv... folk jag kan lita på och jag hoppas kan lite på även mig.

Det är svårt när man känner att man inte har någon familj kvar... när man står ensam kvar.
Och det är många gånger jag kan känna mig ensam och "övergiven" av min så kallade familj, föräldrar och släkt.
Jag vet att det inte alltid är lätt att vara där för mig... alla har vi problem, något jag oxå vet mycket väl.
Och det är väl oxå därför mina vänner betyder extra mycket för mig, för dem har alltid varit där för mig.
Dem tröstar mig när jag är ledsen... det är av dem jag får den närhet som jag alltid har sökt som liten.
Det är ni som gör att jag känner mig älskad och värd att ha det bra.
Och jag vill Tacka er för att ni ger mig den gåvan!

Utan Jim och mina vänner hade jag inte vart vatten värd.
Ni betyder allt för mig!♥
Love u guys

(får be om ursäkt för min dåliga engelska och dess dåliga stavning )

Puss

Mina kommentarer
Emelie säger:

I LOVE YOU TOO GUMMAN! <3

2010-01-21 @ 17:22:00
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/
Linda säger:

du har mig om du vill. för mig e du fortfarande min storasyster, även om vi inte har den bästa kontakten. men du ska veta att om du behöver mig så finns ja alltid här. kramar

2010-02-01 @ 18:50:48

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback