träning och städning

Även idag har jag varit duktig.
Jag gick upp strax innan 9 och satte igång med 50 minuters yoga.
Jag käkade min special youghurt där jag har tinat upp tre sortes bär och blandar det med naturell youghurt... mycket smaskit
Till och med min katt, Spisen, älskar den... men idag tyckte han nog att den va lite väl sur för hans smak... men han skulle fortfarande ha.
Det var fruktansvärt roligt att se.

Jag vaknade utan träningsvärk, trotts att jag tyckte att jag körde ganska så ordentligt igår...
Men jag kanske får dubbelt med träningsvärk imorn istället.

Igår kom även min söta Lina hit och kollade på film med oss... himla trevligt.

Nu ska jag sätta igång med resten av köket... städade skafferiet igår och det var en massa skit däri som var både gammalt och utgånget... så de blev en helt del som kastades.
Nu är det jätte fint där i!
Idag ska jag skura rent kylskåpet ordentligt
Och sedan ta tag i resten av köket.

Imorn är Jim ledig så då ska vi städa resten av lägenheten tror jag... Annars har jag både torsdag och fredag på mig att göra det...
Vill städa bort julen lite oxå, fast iofs vill jag ha kvar granen för jag tycker den är så otroligt fin!

Nu ska jag sätta igång.

Puss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback