Konstiga drömmar

Det är sjukt vad nerverna kan sätta sprätt på drömmarna.


Jag har drömt mardrömmar om att jag har glömt en filt att ha i bilen när vi åker.
Och denna filt var jätte viktig av nån anledning.


Jag har även drömt att handtvålen har tagit slut. Den tog slut bara på ett par dagar och jag fick mer eller mindre panik på grund av detta.


En dröm handla om att jag kommer tillbaka till Sverige blekare än en albino.
Folk frågar om jag inte hade solat, men det hade jag. Jag hade solat varje dag och jag kunde inte för mitt liv förstå att jag kunde bli så blek.


Jag drömmer verkligen om obetydliga saker som egentligen inte spelar någon roll om man skulle glömma eller inte. Och vad gör det om tvålen tar slut? det går att köpa ny.
Om blekheten, jag kan inte bli så blek om jag inte får nån konstig sjukdom...

Jag borde drömma om att jag glömmer min medicin eller nåt annat viktigt som jag inte kan köpa på vägen. Men nej nej. Jag drömmer konstiga mardrömmar om annat.


Fast på ett sätt känns det skönt att drömma "normala" mardrömmar.
Att jag inte drömmer om sådant som har med mitt förflutna att göra.


Kan knappt tro att jag, vid denna tiden imorn, sitter i bilen påväg mot Grekland :D
Jag har lyckats packa allt de jag ville ha med mig i en väska :D


Oj vad förväntansfull jag är!
Shit de ska bli så spännande.


Första natten sover vi hos min moster som bor strax innan tyska gränsen.
Ska bli kul att få träffa henne igen då jag inte har träffat henne sedan min mamma hade sin begravning för dryga 4 år sedan.


Nu ska jag städa här hemma lite så de e ganska så fint när vi kommer hem igen :)


Många kramar


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback