Resa och Problem

Idag är det bara 14 dagar kvar tills Jim och jag ska bila ner till grekland!!!! :D:D:D:D
Det ska bli så spännade.
Vid denna tiden på måndag den 19 juli är vi i Danmark.
Och där ska vi stanna över natten hos min moster Gittan som bor strax innan tyska gränsen.
Det ska bli jätte kul att få träffa henne.
Träffa henne sist under den tiden min mammas begravning var.
Det är 4 år sedan.


Jag har däremot ett stort problem!!!
Mina katter! :(

Jag har inte hittat någon som kan ha dem under tiden jag är borta :(
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till faktiskt.

Är det någon av er som skulle kunna ta hand om två, charmiga, gossiga och oerhört snälla katter?
Jag kommer vara borta i ungefär 4 veckor... Och dem kommer ha mat, kattlåda och kattsand med sig under denna perioden.
De är verkligen jätte snälla, snällare katter får man leta efter.


Det skulle verkligen vara guld om de fick vara hemma hos någon...
Det skulle kännas så hemskt att lämna dem i lägenheten och så får nån komma och mata dem... och ösa kattlådan
Spisen (den yngsta katten) han är så kärlekskrank att han inte sköter sin päls.
De vill gärna att någon finns hos dem... inte hela tiden men ändå att de får träffa någon under en längre stund...
De gillar att vara med människor.

Hör av mig om ni vet någon eller kanske kan själva


Kramis


Mina kommentarer
Sandra säger:

Önskar verkligen jag kunde haft dem! Hoppas du hittar nån som kan ha dem, de är ju så fina. Kram S

2010-07-08 @ 19:37:23
URL: http://sandrigt.com

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback