Getpung

Ibland känner jag bara att mitt liv suger getpung och idag är en av dessa dagar!
Allt som bara kan gå fel har gått fel denna dag...
och det känns som allt är mitt fel, för att jag kräver för mycket...


Just i detta nu, känner jag mig så ensam... och jag önskar att min mamma levde för då hade jag åkt hem till henne och fått känna lite kärlek.
Hon kanske hade fått mig att känna mig lite midre ensam... jag tror hon iaf hade förstått vad det är jag känner just nu.


Allt känns så jävla orättvist, fast jag kna inte förklara det på något sätt.


Jag vill inte påstå att mitt liv har varit hemskare än någon annans... jag vill inte heller påstå att jag har mått sämre än någon annan...
För varjes människas olycka är kanske det hemskaste de någonsin har varit med om... det går liksom inte att jämföra... för vad som är hemskt för en annan människa kanske är vardagsmat för en annan... men man kan inte säga att den människan smärta är mindre än den andras.


Men idag suger mitt liv getpung så in i helvete... och jag känner att de snart får vara nog, jag känner att jag måste få lov att få känna frid någon gång... men inte idag...
för idag känner jag mig så ensam, och lite övergiven... och jag önskar så att jag inte behövde känna så, så därför suger det getpung!





Mina kommentarer
Louise säger:

Men =( älskling! Du får komma över till mig när du behöver kärlek!

2010-06-06 @ 11:45:23
URL: http://littlemissbelly.blogg.se/
Clara säger:

Skickar en kram till dig från Stockholm! Hoppas att morgondagen blir bättre.

2010-06-06 @ 20:59:24

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback