Lekstuga

Mitt jobb har nu officiellt blivit en ren lekstuga!
När ägaren kom tillbaka idag så har han skojat och skämtat mycket med N
nästan så att han uppmuntrar hennes beteende.
Jag blir så trött.


Jag får tänka på att den 19 juli åker jag till Grekland, så jag får stå ut tills dess.
N ska nämligen vara där i 7 veckor till... så.


Inte nog med att det har varit lekstuga, jag har haft så mkt flashisar idag att jag önskar att jag aldrig steg ur sängen.
Tårarna ligger och bränner i ögonen, och jag har kämpat hela dagen på jobbet för att hålla tillbaka dem.


N frågade hur det var med mig idag, och svaret blev okey...
Hennes fråga blev då om jag hade kärleksproblem...
Jag tänkte: "Skulle bara fattas de med... slår vad om att även detta kommer komma som ett brev på posten"
än så länge är det inga problem på den fronten.

Sedan sitter hon, N, och berättar för mig att livet är tufft...


Inte riktigt de jag ville höra från henne... jag vet att livet är tufft,
Och jag vet att jag måste kämpa varje dag för att inte gå under pga det.
Känns liksom inte rätt att höra det från en 16åring som har suttit på anstalt för att hon misshandlar, både verbalt och fysiskt, andra människor.


Jag ville inte vara på jobbet idag...
Det är tur man har trevliga kunder som kommer... som kan få mig på andra tankar.
Och ägarens fru, som är så rar. Men hon åker ikväll med deras barn på semester...
Så jag blir själv i denna lekstuga.
En lekstuga med mina flashisar...
Gud så bra... nooot

snart snart snart kommer jag inte vara där mer.


Jag är dessutom rädd för att jag inte kommer komma in på skolan till hösten.


När min kille har börjat på det nya jobbet, så jobbar han över, mer eller mindre, varje dag... och jag har knappt sett han... så jag sitter bara här och väntar, när jag inte är i lekstugan.
Och jag hatar att vänta!

Så jag vill få något så jag slipper vänta... att kanske nån någon gång kan få vänta på mig oxå.


Idag är en dag då allt känns jobbigt... och minsta lilla grej gör allt annat så mycket värre än vad de kanske är.


och ja, jag har köpt cigaretter oxå... så nu ska jag ta en cigarett för att sedan gå ner till tvättstugan för att hänga upp tvätten som jag har i maskinerna... sen ska jag äta
Efter när tvätten är klar ska jag gå och lägga mig.
Hoppas att dagen imorn blir bättre...


Ensam är stark

Jag vill verkligen inte att någon ska se mig... och jag klarar inte av närhet heller.

Kanske ska köpa ett hus mitt i skogen... där kan jag sitta :P
Dit kan jag "fly"
Nånstans där allt bara känns bra!
Där jag inte behöver varken tänka eller känna!
Inte behöva ta hänsyn till någon annan än mig själv... inte vara trevlig och inte vara snäll.
Vara bara med mig själv och absolut inte ha någon jävla lekstuga!








Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback