Tack

Tack så mkt för hjälpen mina kära läsare!
Det blir bild nr 2 som kommer skickas med brevet till min biologiska far.


Ska skicka in bilden till fuji så att jag får hem den i brevlådan,
Så nästa vecka kommer brevet skickas...


Är jätte nervös, men det känns oxå skönt att få det gjort... så jag slipper tänka på det.


Just nu håller jag på att virka en väska, som kommer bli perfekt i Grekland när jag åker dit...
Åh jag riktigt längtar tills den dagen jag är där.
Bada sola, Glassa och bara ha det gött...
Visst låter de bra? ;)


Trevlig Fredag

kramar

Mina kommentarer
Louise säger:

Jag längtar meeeee till grekland!!!! härligt det ska bli!!!!!

2010-06-04 @ 12:22:12
URL: http://littlemissbelly.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback