Äntligen Måndag ;)



Måndagar har för det mesta vart den dagen på veckan jag gillar bäst.


Dagen har börjat bra.
Har gjort smörgåsar, som vanligt... men idag var vi snabba med allt förberedande.
Så mest satt vi ner och drack kaffe... inte mig emot ;)
Jag har pratat med Ägaren om att jag även vill arbetsträna på tisdagar mellan 7-9
Så från och med nästa vecka kommer jag även jobba tisdag :D


Imorgon ska jag åka hem till min vän Lina, vi ska försöka oss på affrodans.
Jag har köpt en träningsdvd med detta... ska bli väldigt spännande att testa på detta.
Fast vi får allt dra ner persiennerna så att ingen ser :P


Idag blir det en rätt lugn dag tror jag... ska bara lyssna på musik, rita och ta det rofullt.
Är lite trött känner jag, tror det beror på att jag va tvungen att ta en insomningstablett för att kunna sova i natt,
och jag tror den fortfarande sitter i lite.


Kankse kommer på nåt mer att skriva sen... men nu e jag lite död i hjärnan :P
kramis så länge

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback