Äntligen

I natt fick jag äntligen sova... efter tre nätter utan sömn.
totalt dessa nätter tror jag att jag har sovit 3 timmar...
Inte mycket sömn de inte.
Men nu har jag äntligen fått sova... vakna bara tre gånger denna natt oxå...
åh de va så underbart!
Jag låg på den uppblåsbara madrassen i vardagsrummet och hade tvn på... å tillslut så sov jag...


Denna natt ska jag sova i sovrummet... har änna ont i ryggen nu pga luftmadrassen... men men vad gör man inte för lite sömn ;)


Har inte så mycket annat att berätta...


Ska bara ta det lugnt idag... dessa sömnlösa nätter har varit väldigt påfrestande för mig...
ska ta mig en knäckemacka å en kopp te.


ha de bäst



Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback