Smiles

jag har precis förstått mig på hur man får smiles på snabb-kommandon till bloggen... yeeeaj :D
hur bra e inte detta då :thumbup:
känner mig rätt grym faktsikt ;P
undra om jag ska försöka fixa detta till emmis blogg nu oxå.. nu när jag vet hur man gör ;P
Vill du ha detta emmi? :question:

Dagen har vart rätt okey ändå... trotts den bitteljuva känslan.
Jag har jobbat lite med Emmis blogg.. har fått in headen nu iaf... men jag jobbar med grejerna runt om...
jag får det inte som jag vill... jag tror jag blir tvungen att rita en muffin för att få de som jag vill...
Men jag har aldrig gjort de innan... måste öva ;P

Anledningen till att det har dröjt med emmis design, är bl.a för det migrän-liknande jag fick igår... jag hade tänkt göra mkt igår.. å sen har jag haft några tuffa dagar som jag absolut inte räknade med :S
uscha å fya... vill inte ha jobbiga dagar.. men men, sånt verkar mitt liv vara :rolleyes:

märker ni hur mkt smiles det är i detta inlägget :O
hehe, så jäkla bra med snabbissar... :blush: 
så menar jag inte... om ni tänker så :cool: utan jag menar såklar snabb-kommandon på smiles ;P
Nu ska jag bara lära mig alla kommandona... :bigeyes:
men en dag kanske? ;P

Nu ska jag strax äta mat här.. stinas kyckling  en av mina favvo, framförallt när det gäller snabbmat... trotts att de tar en timme innan den e klar. Men för 32 spänn så vad begär man?
om man inte äter nåt annat än själva kycklingen räcker det till 2 personer... minst, kanske 3 om man äter lite.

nä nu ska jag sluta babbla om strunt :cool:
jag ville bara testa mina smiliesar :D

Ha en underbar fredag på er!!! :D
Puss


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback