Design på gång?

Drömde om dig i natt mamma.
Det är så underbart att jag iaf kan träffa dig i mina drömmar...
Nu har jag till och med bra drömmar om dig... inte drömmar där du är arg på mig och vi bråkar eller att jag letar efter dig när du hela tiden försvinner ifrån mig.

Denna drömmen kunde vart en "vanlig" dag...
Vi var i en mataffär och skulle handla tillsammans.
Det var skönt att få drömma om dig mamma, du mådde bättre än någonsin och var glad.

Påtal om nåt helt annat:
Jag har fått den stora äran att designa min kära Emmis blogg.
Det ska bli väldigt roligt att få försöka mig på detta igen.
Jag lyckades få min blogg riktigt fin (om jag får säga det själv )
Så nu får vi se om jag kan lyckas med detta igen... jag är så mkt amatör, man bara kan bli, när det gäller detta.
Jag får leka mig fram tills jag blir nöjd... och med hjälp av vissa hjälpsidor på nätet kommer detta nog gå ganska så skapligt.
Nu har jag börjat med att göra en heading (om de heter så?) En framsida helt enkelt...
Det blir inte mkt ritande denna veckan, för jag vill försöka få klart den medan jag har en bild i mitt huvud... vill inte glömma den... för själv tycker jag att den e riktigt bra. Vi får bara hoppas att Emmi och tycker det sen.
(Jag har dessutom fått en bild i huvudet om en bild jag vill rita... men det får bli nästa vecka.)

Imorgon ska jag till "jobbet" igen, det ska bli kul. Det blir min tredje dag... och jag hoppas det går bättre än igår.
Igår var ingen bra dag what so ever.
Dessutom ska jag till min psykolog imorn strax därefter... så dagen i slutändan kanske inte blir så bra. Men då har jag iaf Emmis blogg att distrahera mig, så jag tänker på något annat. Tackar vi för

Nu ska jag strax äta, Jim lagar maten idag med... hihi.
Han gjorde en så fruktansvärt god tomatsås igår, så denna har jag beställt även idag

Ha en fortsatt bra dag mina kära läsare!
Kramar på er.



Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback