Funderar

Eftersom jag har så svårt för att sova... ingen rolig ond cirkel som jag befinner mig i just nu. :S...har jag funderat på om det är dags att utöka på arbetsträningen.
Jag tänker på att kanske vara där måndag- onsdag... så jag är även där på tisdagar.
Så har jag torsdagar, där jag går till min psykolog, och fredagar, där jag kan vila eller hitta på nåt.
Sedan har jag helgen, där jag kan göra saker eller vila beroendes på vad jag behöver.


Jag är så trött på att vara trött utan att kunna sova.
Och jag tänker som så här: Om jag ökar min sysselsättning kanske jag kan sova på nätterna.
Min insomnia måste bero på något... och jag kan inte finna någon vettig orsak.
Jag är så trött i kroppen att den börjar göra ont... min rygg värker, mina leder börjar värka... och jag känner mig svag i mina muskler.
Så jag behöver sömn för min stackars kropp skull.
Och som ni redan vet äter jag redan sömnpiller, dem jag har käkat nu i, snart, i tre år!
Har inte ändrat något på min medicinering... inte mina vanor heller för den delen.
Jo, jag har börjat dricka mera té... fast det är örttéer som inte innerhåller koffein, så det ska inte påverka nåt tycker jag.


Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med detta! Det är väldigt frustrerande!
Om jag ökar arbetsträningen med en dag till och sen börjar träna igen.
Köra tre "pass" i veckan... a å varför inte direkt efter jag slutat jobbet?
Detta borde göra mig trött...


Imorn, efter jag kommit hem, ska jag försöka städa här lite...
Problemet med att vara så här trött är att man egentligen inte orkar göra något... Jag vill bara sätta mig i soffan och ta det lugnt... inte göra något.
Men detta får de bli ändring på nu... kan juh inte låta allt annat fallera bara för att jag inte kan sova?!


ska fundera klart på detta idag och medela ägaren imorgon...
"tänk tänk tänk" som Nalle Phu säger.

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback