insomnia again

Jag är så trött men jag kan inte sova.
SUCK det är verkligen frustrerande...insomia.. igen!
Hatar dessa perioder.
Det spelar ingen roll hur trött jag är, jag kan inte få ro till att sova.
som ni redan vet blir allt mkt värre när jag är så här trött... både när det gäller ångest och flashbacks.


Jag åkte in till stan nu i eftermiddags för att fika med en kompis som jag inte har träffat på över 3 år.
En himla rar tjej... men jag va helt borta i huvet.. fråga samma frågor hela tiden och verka allmänt flummig.
Glömde vad jag prata om, tappa ord... Inget sammanhängande.
Stackars tjej... hon måste trott att jag va helt nerdrogad eller nåt sånt..


Det är svårt ibland att träffa människor som man inte träffat på så länge... inte bara för att det har dröjt lång tid, utan för min ångest. Det blir svårt att förklara... och jag drar mig för att berätta för mkt för "nya" människor,
Jag borde väll egentligen stannat hemma... för min ångest satt i halsgropen.
Men Jag ville inte avboka, jag ville träffa henne...
Fast man får juh äta upp det...
Kommer väl må päck imorgon, trött och borta i huvet... och tvyvärr, antagligen en massa, flashbacks! ;(
Hatar fan detta.


Ja, jag var borta i huvvet redan på "jobbet". stämpla in en macka, i kassan, för 90 000.. jepp ni läste rätt.
90 000... behöver jag säga att kunden inte ville betala så mycket?
Såg inte att jag hade en 5a i min hand utan jag trodde de va en enkrona (till mitt försvar va de faktiskt en gammal femma) så jag försökte "lura" till mig mera pengar...  Tur att killen i frågan visste vad han gjorde :P
Försökte skylla på att de var tidigt på morgonen...
Fast de inte var det som var problemet... dels den dåliga sömnen, ångest och flashisar...


Nåt som har varit bra idag är att jag har köpt nya kritor till mitt målande.
pastellkritor
Så imorgon kommer jag sitta här hemma och rita  och måla en massa.
Har testat dem lite redan... jätte roligt :D
Jag hade oljepastell innan, så jag testa att rita lite med dem innan jag åkte in till stan... men dessa kritor jag har köpt nu är helt annorlunda att jobba med.
Så här ska målas så in i bombens.
Fast jag tror att jag kanske måste köpa en vaxduk och ha under, för man blir smutsig och det smetar gärna ut sig... och lite halvrent vill jag ha bordet även när jag är klar ;)


Jag hoppas verkligen att jag får en god natt sömn! så jag kan få en bra dag imorgon.
Ni får verkligen hålla tummarna för mig. :tired: :thumbup:


Sössa gött mina läsare.

Kramis

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback