Klart

Äntligen Fredag,
Idag har jag jobbat med Emmis bloggdesigne sedan 7.30 och nu tror jag att jag är klar.
Nu ska bara hon godkänna den och sen ska hon få den på sin blogg :D
Hon är på sitt jobb nu... så vill hon ha lite förändringar så kommer jag försöka göra dessa på lördag lr nåt sånt.


Jag har nog druckit 8 muggar té, ett par koppar kaffe under denna tiden idag och lyssnat på massa bra låtar.

Nu kan jag äntligen sätta mig och öva på att rita, ;P
Igår köpte jag två böcker på bokrean som ska utveckla mig och mitt ritande.
Så nu ska jag sätta mig och öva... hihi

Jag har en bild i mitt huvud som jag vill få ner... kanske får ner den så småningom :)


Idag får de allt bli en riktigt mys-fredag.
Jag har knappt träffat min kille denna veckan... han jobbat som bara attsingen...
Så idag ska jag krama en massa på han.


Hoppas ni oxå får en mysig fredag :)

kramis

Mina kommentarer
cissi säger:

du med gumman

Kramiz

2010-03-12 @ 20:48:43

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback