Måndag


Dagen på "jobbet" gick väldigt fort :)
Tog mera kunder och hjälpte till med smörgåsorna än vad jag har gjort de andra dagarna... jag råka skiva för många köttbullar, men annars gick de bra under dagen.
Ser redan fram emot nästa gång, alltså onsdag.


Efter "jobbet" kom min underbara Emmi till mig och vi drack lite té och tjöta en massa skit ;P
Sedan tog vi en liten mina promenad, där vi bland annat gick förbi mitt "jobb"
Där tänkte jag bjuda henne på kaffe, men Ägaren var så snäll så vi slapp betala för dem... Han är allt för söt.
Verkligen Jätte snäll är han.
Trivs jätte bra där...
Ägaren har även träffat min handläggare på hisingsslussen i Torsdag, och det mötet hade tydligen gått bra.


Dagen Har varit väldigt mysig... men nu är jag riktigt trött.. så ska bara kolla på tv och ta det lugnt idag.
Imorn kommer nog Lina över.


Ha en mysig kväll!
Kramis


Mina kommentarer
jojjo säger:

jaaoo alltså det beror nog på vem som läser den och så vidare. Men jag rekomenderar inte brott och straff. ;)



Tack så mycket! Jag blev jättenöjd!

2010-03-08 @ 19:40:51
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback