Nu är den klar

Nu är designen till min underbara Emmi klar... kolla in den genom att trycka här
Tycker att designen blev helt okey :)

Emmi är nöjd och detta är huvudsaken
Med tanke på att detta är den andra designen jag gjort i hela mitt liv tycker jag att hennes är grym ändå ;P
Den första designen var min egen, och den andra är hennes.


Det är faktiskt jätte skoj att leka sig fram till en snygg designe... och det är roligt att lära sig detta med webdesigne, även om det bara gäller designe på blogg. se


Tycker absolut ni ska kolla in min kära Emmis blogg, inte bara för att jag gjort designen utan även för att hon är jätte duktig när det gäller matlagning och bakning.. vill ni ha tips och nya recept är det hennes sida du ska gå in på :D


Nu är det läggdags för mig, mina sömnisar har börjat verka och jag längtar in till sängen för att vila huvvet :)
sössa gött mina kära läsare!!! :D

Kramis




Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback