Ont och tävling

Jag har så ont i mina ögon idag... vet inte om det kan bero på att jag sovit för länge eller sjukdom eller kanske migrän?
Jag ställde aldrig klockan igår när jag gick och la mig och jag vakna strax innan 12 idag

Så nu vet jag inte varför jag har ont  mina ögon...
Kan få det ibland när jag har nån baskilusk i kroppen...
Fast jag funderar på om de kan vara nån form av mildare migrän? för jag är fruktansvärt ljuskänslig... och det enda som hjälper är en kall blöt handduk över ögonen som dessutom gör det mörkt.
Inte roligt

Jag tröstar mig själv med att vara med i en tävling där man kan vinna en valfri måling från Lisa Lans, Lans.blogg.se

Hon har bland annat målat detta:





Hur grym e inte hon på en skala? ASAgrym!!!

Jaja, jag är iaf med i tävlingen, och jag hoppas jag vinner.
Tävlingen anordnas av http://glee.webblogg.se/ 
nu får ni allt hålla tummarna för mig

Nu ska jag lägga handduken över ögonen igen...  hoppas verkligen det försvinner snart!!!!


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback