testar

I natt kommer jag inte ligga i sängen i sovrummet och vända och vrida på mig.
Jag har blåst upp luftmadrassen och laggt den i vardagsrummet...
Tänker ha tv på tills jag somnar...
somnar jag så somnar jag... somnar jag inte så fuck it!
Jag orkar inte låta mina tankar ta över när jag ligger i sängen och som gör det ännu svårare att somna.
Fuck this... fucka min icke sömn.
Jag får testa detta och se omd et funkar...


Just nu kollar jag på dating in the dark...
ganska så roande faktiskt... sedan blir det house... sedan cougar town,
efter det blir de christin..
ja därefter finns det ganska så många flera pogram som jag kan kolla på som jag tycker om...
a, film kan jag sätta på oxå om det skulle gå helt åt helvete!


usch!
Då får vi se om de blir nån sömn i natt... :question:

Om inte annat så hoppas jag att ni kan sova iaf!!!
nattinatt

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback