Trött så in i bomben

Nu är jag riktigt trött! :S
Jag har inte sovit mycket i natt.... kanske totalt 2 timmar :(
Det gick bara inte att sova, jag vände och vred på mig... men ingen ro nånstans.
Så jag gick redan halv 7 till "jobbet"... va ingen idé att sitta här å uggla.
Kom dit kvart i och tog mig en kopp kaffe...
De har så gott kaffe där. Har druckit en fyra koppar där idag... så nu mår jag lite illa.


Det gick bra på jobbet ändå faktiskt... har tagit lite kunder och gjort lite mackor.
Nu vågar jag ta för mig lite mera, lite mera inisiativ (stavas de så? :S)



Nu har jag satt på Stolthet och Fördom, Den riktiga... den som är ungefär fem och en halv timme lång.
Den är så underbar... man blir så kär i Mr Darsy... :love:
Så jag ska ha den i bakgrunden medan jag ritar lite och fixar lite med Emmis blogg...
Ska ändra lite på den där headen... får se om jag lyckas få den bättre ;)



Fy tusan vad trött jag är asså, får verkligen bli en tidig sänggång idag...
Ska verkligen försöka hålla mig vaken idag, ingen idé att lägga sig en stund nu... då kommer jag bara sova dåligt även i natt... å det vill jag inte!


Jaja, har inget mer intressant att skriva om just nu... kanske kommer på nåt sen :tired:
Ha en bra dag!!
Kramis

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback