usch

Kunde verkligen inte somna inatt... låg i sängen och vände och vred på mig till kl 5 imorse och tillslut måste jag ha somnat.
Jag är riktigt trött idag och har inte en helt bra dag faktiskt.
Har haft en del flashbacks under tiden Jim och jag körde runt i bilen, lite söndagsåk.
Usch det är så jobbigt när man inte orkar stå emot... och jag blir dessutom snäsig mot Jim oxå... för jag kan inte koncentrera mig... och han pratar om resan vi ska göra ner till Grekland i sommar...
men jag ser som en film framför mina ögon vad "pappa" gör mot mig och mamma.
Å jag får inte stopp på det... och det är jobbigt att hela tiden se och försöka kämpa bort det genom att försöka tänka på annat. men hur mkt jag än försöker så försvinner dem inte.


Jag längtar så fruktansvärt mkt till att lägga mig i sängen och få sova.


Jag känner att jag är ledsen, och jag skulle behöva gråta... men jag kan inte gråta annat än när jag är själv.
Och tårarna blir så smärtsamma när flashbacksen kommer... För varje tår som rullar ner för min kind hör jag "pappas" röst som säger till mig att jag inte får gråta... och slutar jag inte gråta när han säger till det så får jag vara beredd på slag i huvet.


Nä usch vad jobbigt detta är! Fyfan...
Åh hungrig är jag oxå... och jag vet hur de kommer bli när jag äter... då kommer jag få ännu mera flashbacks där "pappa" förstör min mat och mitt ätande...


Snart så kan jag gå och lägga mig och jag hoppas verkligen att morgondagen blir bättre!!!


kramar


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback