Myspyselimys

Igår kom min underbara vän Lina hem till mig.
Vi hade det så otroligt mysigt, drack lite öl, tjöta en massa minnen och spelade spel.
Det är så underbart när vi pratar minnen... vi har gjort så otroligt mycket grejer hon och jag. Många roliga grejer som vi kan skratta åt än idag. det var många gånger som vi vek oss av skratt. Har nästan lite träningavärk i magen :P...


Åkte sedan hem till min underbara vän Emmi...
Så otroligt mysigt. Jag fick testa deras Wii... jätte roligt, vill oxå ha ett :P
Kunde nästan inte slita mig från spelet, Mario fick jag testa på... Asa roligt... om ni inte har testat det borde ni göra det... man blir fast.
Nästan lite som när jag var liten och spelade super mario hemma hos kompisar...
Blev, mer eller mindre, besatt... tycker det är så roligt med tv-spel och framförallt super mario,


Det är sjukt hur utveckligen går framåt hela tiden. När jag spela mario senast var det i 2d... nu är det i 3d, med kontroller som man även ska använda i spelet.
Helt sjukt egentligen!
det går så sjukt fort fram allt när det gäller teknik, plasmatv, Lcd... och snart även 3d:tv.
Jag kommer ihåg när dvd kom in i svenska hem :|
Shit, känner mig gammal nu :P

Tänk när man får barn och man berättar för dem att man har varit med under utvecklingen när det gäller cd-spelar, dvd, mobiler, mp3 och tv:n.
När de är i yngre tonåren kommer de tycka att jag levde på stenåldern!!!


Tänk hur världen kommer se ut om 20 år?
Hur tror ni den kommer se ut?


När jag var liten trodde jag att de skulle finnas flygande bilar på 2000-talet, när vi kom in i 2000-talet.
Så vitt jag vet har det ännu inte kommit några flygande bilar.. fast jag kanske inte har märkt dem :P



Jag har försökt designa en bikini :P
Tycker ni ska rösta på den... så jag kan köpa en sådan sen på nelly.com

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!



visst är den snygg? :cool:


Nu ska jag strax gå och lägga mig.
Härligt att det är en dag kvar på helgen :)
Har gått nästan hela dagen och trott det har varit söndag.. så det känns väldigt skönt att fallet inte är så ;)

Nu ska vi äntligen få sommar tid... snart är sommarn här!!! weeeiiiieee
Glöm nu inte att ställa fram klockan en timme innan ni går och lägger er :P
en timmes mindre sömn, men vad gör det? nu när sommaren är påväg? :D


sössa gött alla!
Kramar

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback