Allt!

Efter jag var på "jobbet" gick jag och köpte sista delen av Steig Lassonfimerna.
Älskar verkligen dem filmerna... på nåt sätt känns det som att även jag får upprättelse genom dessa.
Efter jag hade köpt den så gick jag till Tomas, min psykolog.
Idag prata vi om riktigt jobbiga grejer och jag har haft flashbacks som bara den... framförallt påvägen hem.
Det kändes som jag inte var i min kropp utan som jag svävade utanför den...
Det förklarade jag även för Tomas när jag satt där... och denna gången fick jag verkligen kämpa mot tårarna..
Usch det var riktigt jobbigt... massa jobbiga minnen.
Som Tomas sa: Han har verkligen varit haft ett finger med i allt du gjort,
Och ja... vad ska jag säga... Han har varit och pillat på allt i mitt liv... allt från sömn till mat till toa till; ja Allt...
Du kan försöka nämna nåt han inte har varit med i spelet på, men jag tror inte du kan finna nåt.

Kvällen kommer bli jobbig.. men jag ska försöka sätta in mig i filmen och hoppas att det är jag som sitter där och "Pappa" sitter inför rätten... och får sitt straff, mitt efterlängtade upprättelse!


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback