Bitterljuvt

På ett sätt är det väl bra, men det känns ändå sorgligt.
Idag var sista dagen med mitt bostöd Johan.
Det kommer kännas jätte konstigt att inte träffa honom nå mera.
Så detta kan man verkligen säga att det känns bitterljuvt.
Jag har inte längre behov av att han bostöd... jag klarar mig själv nu.
Men det är sorgligt att inte få träffa, glada, roliga och sköna, Johan något mera.

Vi träffades klockan 9 på vårat "hak-café"... (alltså simhallen ) och vi satt där till ungefär kl 11.
Vi prata, som vi brukar, om allt möjligt.
Han är så stört skön den killen! Glad, ja helt underbar person helt enkelt.
Han passar verkligen som det han jobbar med.
Men jag har allt addat han på facebook nu... Så jag hoppas att jag kan slänga ihop nån singstar snart så han å hans tjej kan vara med på.

Vi har haft många roliga samtalsämnen... och det kommer kännas konstigt att inte ha dem längre.
Även han kommer sakna mig... Han har alltid tyckt att det ska bli roligt att träffa mig (sa han idag)

Så idag är jag både glad å ledsen.
Glad: jag behöver inte bostöd
Ledsen: för att inte träffa Johan nå mer.

Jag fick en present av Johan faktiskt.
Jag hade tänkt att baka nåt gott till han igår... men jag måste ha haft nåt migränliknande igår... för inget annat än en kall handduk och mörker hjälpte mot värken... Jag tog ipren å allt... men nej nej... det skulle inte hjälpa
Klockan 17 gick jag å la mig och innan 18 hade jag somnat... och vaknade inte förrens kl 7 idag.
Utvilad som en prinsessa utan varken huvvuvärk lr ögonvärk.
Så man kan konstatera att jag bara var vaken 5 timmar igår och resten sov jag.
de ni... annars brukar de vara tvärt om, men inte igår... hehe
sjukt.

Tillbaka till presenten:

Hand lotion, hårborste, dö-skalle-diskborste, knivvässare och yatzy.

Så himla gulligt av han!  Tack så jätte mycket!
Kommer verkligen sakna honom...
Jag hade tänkt baka det han fick på receptet faktiskt... men nu fick han receptet ist.
Så han sa att han ska ställa sig å baka detta till sin tjej, i det förklädet jag gav han förra julen
Kommer blir skit bra

Får fixa så att vi får bli kompisar istället, så finns han ändå kvar i mitt liv... fast nu som kompis istället för bostöd.
Önska mig lycka till



Mina kommentarer
cissilino säger:

Vad är man när man e ett bostöd??,

Kramizar Cissi

2010-03-07 @ 14:48:14

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback