Underbara Olivia

Hade min underbara Olivia här i natt :D
Det e så jävla kul och skönt att ha henne, som jag har sagt så många gånger innan, hon är helt grym!
Jag och Jim gick hem till hennes pappa för att dricka några öl... och vi hade jätte trevligt.
Men sedan blev jag så trött och jag såg lite på Olivia att även hon var trött så hon och jag gick hem till mig för att sova.
Så kunde "pojkarna" fortsätta "festa".
Jim kom hem kl 4 i natt.
Jag kunde iofs inte sova så bra i natt... den lilla tjejen har en tendens att ta upp hela sängen :P
men det gör inget! för det är så underbart att se ett barn som sover en så underbar trygg sömn. En sömn som jag aldrig fick själv som barn... och jag kan komma på mig själv med att bara njuta av att se henne sova så tryggt.
Hon bryr sig inte om Spisen, katten, kommer och lägger på henne.. hon vaknar inte alls.
Jag kan inte beskriva den underbara känslan det är att se hennes trygga sömn.
Jag blir nästan utvilad av att bara titta på henne när hon sover.
Hon får den sömnen som jag aldrig haft som barn! så jäkla underbart... något som varje barn borde ha!
Hon är trygg och hon tror inte att någon ska skada henne.


Idag när hon vaknade så frös hon lite så hon kröp in under mitt täcke... det va så underbart att känna den tryggheten hon känner till mig... Jag skulle aldrig våga krypa in under någon annans täcke utan att vara rädd för att den människan ska ta på mig på ett olämpligt sätt. Men för henne var det en självklarhet att krypa under mitt täcke för att få värme. Hon "trasla" in sina ben i mig, eller hur man ska säga.


Jag fick höra av Olivias pappas "fling" att jag hade god hand med Olivia. Denna kvinna undra om jag hade barn, vilket jag dessvärre inte har... men Olivia e mitt lilla hjärtegull... hihi :blush:
hon har verkligen fåt en speciell plats i mitt hjärta.
Även Pappan är jätte glad över att både jag och Olivia har fattat så otroligt tycke för varandra.. för skulle mamman bara "dumpa" av Olivia hos pappan och han inte kan, pga att han har två jobb, så kan hon alltid vara hos mig.

Jag längtar redan till nästa helg då hon ska få komma å vara hos mig igen.
Jag känner mig inte som en jobbig vuxen utan vi är även kompisar. Jag kan säga till när hon inte gör lämpliga grejer, om ni förstår hur jag menar.
Jag har börjat säga ifrån att här hos mig så får hon inte smaska när hon äter, vilket hon alltid annars gör.
(Jag har så fruktansvärt svårt för det själv, med folk som smaskar när man äter... blir nästintill äcklad)
Och hon försöker verkligen... så fort jag säger till henne att inte smaska så försöker hon sluta. Hon är verkligen jätte duktigt med detta.. och jag känner mig stolt över henne som verkligen försöker :)


Nu ska jag gå och sminka mig för Jim och jag ska hem till hans gamla kompis på middag, ska bli himla trevligt.
Även om jag e trött som en sömnlös bäver...
Men det ska bli kul att träffa hennes dotter, har inte sett henne på nästan ett halvår... så ska bli kul å se om hon känner igen mig :P hehe vilket hon givetvis inte kommer göra.


Ha en underbar Lördag mina kära läsare!!!;P


Pöss pöss


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback