ännu en måndag

Ägaren på fiket, jag jobbar, tycker jag e duktig :D
Blev glad över att höra detta, framförallt med tanke på hur jag var förra veckan på jobbet.


Idag har jag inte gjort mycket, förutom att rita klart en teckning.
Jag blev rätt så nöjd ett tag, då detta är första "hela" ansiktet jag ritat på år och dar :P



Om man tittar snabbt, så e den rätt bra...
men tittar man mera noga så ser man var/vad alla felen är...
Så titta bara snabbt e ni snälla :P  hihi

Håret kan vi juh försöka bortse helt...
Jag har inte lärt mig tekniken med hår å så.
Fast iofs så har jag inte heller lärt mig tekniken att rita näsor, mun eller hela ansikten heller
men men... "övning ger färdighet" sägs det juh.


Nu ska jag kolla lite på tv... vem vet, kanske en film? :P

kramar


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback