Hon och jag

Idag har jag och min underbara vän Lina en bara-hon-och-jag-dag.
En sådan dag har vi inte haft på år. så detta ska bli jätte trevligt.

Hon kommer strax och då ska vi äta nybakat bröd till frukost
Sedan åker vi in till stan och går runt och kollar i affärer...
Därefter åker vi hem för att göra oss iordning för att sedan gå ut.


Jag kommer dock va lite trött idag, då jag dels har sovit väldigt dåligt denna veckan och dels för att det är den kvinliga veckan i månanden.
Men med lite kaffe i magen så ;)


Nu ska jag strax sätta in brödet i ugnen... de ska bli så gott med mat. Är så hungrig nu! hihi


Ha en trevlig fredag mina kära läsare! :)


kramar

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback