Igen :)

Imorn e de måndag igen :)
weehooo...

Tror jag dock kommer sova dåligt inatt... :S
Men e de fint väder imorn ska jag ta med mig min kamera på långpromenad å fota en massa =)
Hur skoj kommer jag ha det? ... så kul :D


Nu kollar jag på Wipeout och göttar mig åt alla som trillar å så ;P
Kommer jag säkert tilla olyckligt bara för att jag gör detta... *peppar peppar*


Min helg har varit jätte lugn och skön. för en gångs skull var det inget som var tvungets att göra... så hela lördagen spendera vi med massa film och vin bara jag å min älskling :love:
Mysigt värre.


Idag åkte Jim och jag med David, och emmis, nya bil... fast emmi följde inte med... hon hjälpte nån kompis å flytta.
Men David, Jim och jag åkte till ett jätte mysigt fik i Brobacka.
Oxå mysigt värre =)


nu blir de strax sängen å jag hoppas att jag kan sova


kramen

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback