usch

Jag är tacksam för att jag har sovit mer eller mindre hela dagen idag.

Idag för fyra år sedan dog min lilla mamma, och hela mitt liv förändrades på bara ett ögonblick.
Denna dag, 15 maj 2006, var den värsta dagen i mitt liv.
All den lilla trygghet jag hade, alla den lilla kärlek jag hade bara rycktes ifrån mig.


Nu väntar jag bara på att mina sömnisar ska verka så jag kan gå å lägga mig igen.

Jag känner dessutom jätte hemsk för att jag inte lämnat en blomma i havet till min lilla mor.
Har ingen bil heller som jag kan låna...
Jag får göra det en annan dag ;(


En låt jag alltid lyssna på när jag var liten och var ledsen innom mig.
När mina djur som jag älskade dog, då kom denna på i mina hörlurar


Ingen bra dag idag...  at all faktiskt.
På morgonen, dagen efter mamma dödd, hoppades jag på att allt bara var en hemsk mardröm. Fast sådan tur hade jag inte.
Min mamma var död, och mitt liv förändrades drastiskt till att bli jätte hemskt. "Pappa" börja höra av sig till mig igen och jag var livrädd.


åh jag tänker oxå på min kära vän som mår dåligt oxå.
A, idag e inte en bra dag... tankar som snurrar å ingen utredning någon stans.
Blir nog snart sängen igen... så har jag varit "borta" hela denna hemska dag.


Framför mina ögon ser jag dagen passera om och om och om igen...
fyfan ;(

Mina kommentarer
Emelie säger:

Men going, vi kunde ju åka till havet du o jag.

Ska krama om dej när vi ses om en stund.

Puss o Kram

2010-05-16 @ 10:28:05
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback