pluggar på bussen

Måste se om detta funkar, sitter just nu på bussen till skolan. Försöker plugga men de känns som min hjärna har fått hjärnsläpp...försöker banka in anteckningarna från föreläsningarna. Det är så jävla mkt man ska få... Börjar faktiskt tvivla på om jag kommer klara denna termin :( fast de vi läser nu är väldigt intressant, kag lär mig mkt ändå faktiskt...men frågan e bara om de räcker. Usch asså!!! Jaja, Till nåt positivt :) jag har fått en ny mobil. Hihi :D så jag hoppas att jag ska kunna blogga lite härifrån. När jag e hemma e jag helt slut så då orkar jag inte tyvärr... Även om jag många gånger har velat. Ska se om jag får in mer om hjärtsjukdomar nu. På återseende. Kramar

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback