Hej =)

Jag trivs verkligen på jobbet. Jag gillar de allra flesta av mina arbetskamrater och jag har alltid kul med dem =)
Jag trivs med mina arbetsuppgifter och jag lär mig hela tiden nya saker!
Ja jag älskar mitt jobb helt enkelt :D


Jag har säkert skrivit det nån gång innan... men hade jag börjat jobba på akuten (som undersköterska) innan jag började plugga, hade jag nog inte börjat läsa till sjuksköterska.

Fast en fördel med att läsa till sköterska är att man får öva/prova på vissa saker, när man jobbar med vissa sköterskor, som tar en "under sina vingar" 
Jag tycker det är roligt när de "förhör" mig... till exemel vilka blodprover som ska tas på olika patienter och varför. Detta gör att jag lär mig mycket och lär mig se ett samband mycket lättare än vad jag kanske hade gjort om jag inte fått göra detta... och jag tror de kommer hjälpa mig i framtiden =)


Jag vet inte hur mina arbetskamrater uppfattar mig, men jag vill tro att de tycker om mig... att de uppfattar mig som en glad tjej, som bjuder på sig själv.
Jag vill tro att jag är stresstålig... att även om de e "kaos" så uppfattas jag glad.

Jag gillar när jag kan vara mig själv, och jag känner verkligen att jag kan vara det där =)


Jag är så glad att mitt liv är så bra just nu!
Jag förundras över hur bra jag mår varje gång jag tänker på det...
Jag älskar den verklighet jag har nu! Jag älskar mitt liv!
Visst att jag vissa dagar har mina dåliga dagar... men jag skulle inte vilja byta ut mitt liv som jag har nu, mot något annat!

Life is wonderful!!!! =)

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback