en snabbis

Ännu en gång är det längesen jag uppdaterade här. Och jag som tänkte att jag skulle bättra mig på att blogga... men men.


Det har väl inte hänt något speciellt direkt... sommarjobbar nu iaf, på akuten denna sommaren med. =)
Detta år i skolan har gått över förväntan... fast jag har haft mina dippar... nu e det bara 1 år kvar, och jag längtar så tills jag är klar.
Ska bli så gött att få jobba och inte tänka på att plugga. 
Det blir en del praktik nästa termin oxå... jag börjar med praktik på en vårdcentral. Min placering är jag inte helt nöjd med... har fått praktik i en liten "håla" där det tar över 2 timmar att ta sig dit med buss...inte kul, å så ska man hem oxå!!! med bil tar det nästan 1,5 timme en väg...  får ta dit husvagnen och bo i den under veckodagarna.


Sedan har jag praktik inom hemsjukvården... och jag har valt inriktiningen barn, så där blir det praktik inom det med. 
Får jag se om jag klarar av rent psykiskt att jobba med sjuka barn... tror att de kan vara väldigt tufft att se sjuka barn... vi får se hur det går.
Min dröm har, hela mitt liv, varit att jobba med barn... så nu får jag se om jag klarar av att jobba med sjuka barn.
Jaja nu blir de natten för mig iaf... ska upp tidigt imorn å jobba igen:P

Kramisen

Mina kommentarer
Renee säger:

Det kommer säkert att gå bra. :-)

2012-07-12 @ 09:47:18

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback