nervös

Idag börjar min berevidgång på akuten som jag ska jobba på i sommar som sjuksköterska.
Shit vad nervös jag är!!!!! 
Tänk om jag inte klarar av det :S
Visst jag har jobbat som undersköterska på en annan akut tidigare.... å det är juh otroligt roligt. Men om det har varit problem med någon patient så har juh jag alltid kunnat gå till en sjuksköterska så har denna ordnat det. Nu är det jag som ska ordna det. :S NERVÖST!!!!!!!!!
 
Samtidigt kommer det bli väldigt roligt, och jag hoppas att jag kommer trivas där och att de trivs med mig. 
Denna akut är lite mindre än den andra akuten jag har arbetat på så forhoppningsvis blir det lite lugnare där... men man vet juh inte. 
 
Det kommer kännas konstigt att arbeta som sjuksköterska nu... visst att jag har haft praktiker, men då har jag juh alltid haft en handledare som stöd... nu kommer jag inte ha det stödet på samma sätt. Handledaren har alltid kontrollerat läkemedelen innan jag har givit dem till patienten så att allt är rätt... nu måste jag lite på mig själv att det är rätt. Nervöst!!!
 
nu får jag ta å äta lite innan jag ska åka iväg.... nervositeten stiger juh mer tiden närmar sig.
Det är så mkt som jag känner att jag inte kan....shit asså
 
 
kramar på er å ha en underbar dag

Mina kommentarer
Malin Svägerska säger:

Det kommer gå så himla bra, du är superduktig! Kram och lycka till från svägerskan ;)

2013-04-09 @ 14:26:28

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback