På bussen

Jepp... Då sitter man på bussen påväg mot ena tentan.
Idag: tenta i vetenskaplig teori & metod
 
vi får se hur detta går :s 
de kan gå bra...men det kan oxå gå åt helvete!
 
till denna tentan har jag inte läst en enda bok... Utan utgått från gamla tentor, Google och anteckningar från föreläsningarna....och jag hoppas verkligen att jag klarar mig på det!!!
 
jag får göra som jag brukar: hoppas på turen!!!
 
de senaste dagarna har jag sovit jätte dåligt...
igår när jag hade sovmorgon vaknade jag av att ordet "konfidensintervall" snurrade och snurrade i huvudet. Konfidensintervall, konfidensintervall, konfidensintervall, konfidensintervall, konfidensintervall ...å så vidare. Strax innan kl 6 på morgonen!  
När min pojkvän skulle komma och ge mig en puss innan han åkte till jobbet va se första ordet jag sa: KONFIDENSINTERVALL!
 
jag blev tillslut tvungen att googla det, inte för att jag blev så mkt klockare av det... Men men, snurrandes lugnade sig iaf 
 
idag vaknade jag av mig själv 04.20... Så de va bara att gå upp och göra mig i ordning....åker till skolon ist och plågar mig med gamla tentor... :/
 
Lite tentastress lr? Jo tjena!
 
pms-monster är jag oxå.... Arg, irriterad, känslig, och bara allmänt pmsig! 
Å så ska man fira av en klasskamrat som åker till Indien för att skriva uppsatsen där...yes! Kul med ett PMS-MONSTER i sig!
nä jag är inte alls BITTER idag ;p 
jo men de ska väll bli trevligt... Men vill bara hem å dra täcket över huvudet... Lr lägga mig i ett bad och kolla på en riktigt dålig film! ( lägga mig i mitt badkar som inte har standardmått utan man får välja...antingen benen i vattnet lr överkroppen i vattnet med benen upp i luften, lr mot väggen så man inte drunknar - fast att drunkna finna de nog ingen risk till, om jag skulle lyckas med det har jag verkligen maximal OTUR!!!!) 
 
 
Annars är det bra med mig! :p 
 
 
SNART snart är det slut!- GÖTT!!! (Med skolan asså)
 
häromdagen fick jag hem ett brev... Angående en utredning om mina läs- & skrivsvårigheter. 
Ansökte om att få det utrett innan jag började plugga... för att jag skulle kunna få de stöd, under skoltiden, som jag kanske hade behövt...
men utredningen kommer ske nångång under våren! 
jag e juh förfan snart klar!!!! 
i brevet står det att jag stått på väntelista sen 10-10-29! Och de ber än besvara lite frågor som man ska skicka in oxå .... Där den sista frågan lyder: "varför söker du just nu för dina svårigheter"
irronin flödar!!!! De borde stå: "varför sökte du för ca TRE ÅR SEDAN för dina svårigheter"
 
dagens sjukvård! 
 
jaja nu e jag nästan framme och jag har skrivit av mig lite...känns lite bättre nu...inte lika mkt PMS-monster nu! 
 
 
kramar på er och ha en bra dag :)
 

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback