Uppdatering

Jag har klarat alla tentor på första försöket under min utbildning.
Den 25 februari gjorde jag min sista tenta på sjuksköterskeutbildningen!!!! :D
 
Så nu är det bara C-uppsatsen och slutpraktiken kvar.... Weehooo...
 
Jag och en klasskamrat har börjat på C-uppsatsen och vi har kommit en bit men är långt ifrån klara! Det ganska så roligt än så länge, men jag gissar att jag kommer spy på den sen :P
 
 
 
Jag har även tagit tag i träningen... har iofs inte köpt nåt gym-kort utan sköter det själv.
Jag powerwalkar och yogar än så länge... mest blir det powerwalk.
Igår gick jag 8,2 km sammanlagt...
 
Tanken e la att jag ska försöka göra det även idag innan jag möter upp min väninna.
 
 
De e ganska så gött att ha börjat rör sig lite nu... dels för att jag känner mig lättare i kroppen, och dels för att jag faktiskt sover bättre och känner mig piggare :)
 
 
Nu ska jag göra mig i ordning, ville bara skriva en snabb uppdatering :)
 
 
Kramelikram

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback