Kan tårar ta slut?

Jag vet inte hur många dagar jag har gråtit nu... Jag känner mig helt utmattat i kropp och sinne
Jag har knappt sovit något på fem nätter, jag har svårt att sova.
Just nu funkar inga av mina sömnstrategier, tankarna snurrar iaf.
Jag har ingen matlust, tvingar mig själv att äta lite så att jag ska orka mig igenom dagen

Jag är så ofantligt ledsen, känner mig sviken och jag är så sårad.
Det har hänt lite grejer som jag inte riktigt är redo att skiva här... Behöver nog försöka lösa lite av det innan det kommer ut.
En person har verkligen sårat mig och jag kommer i framtiden ha väldigt svårt att lita på den personen


Vissa kanske tycker att jag är överdriven, att jag reagerar så här för detta.
Men nu e det så iaf, jag reagerar och jag reagerar skarpt.

Jag har beslutat att ta upp min kontakt med min psykolog igen, han kanske kan hjälpa till att få rätsida på detta... Om inte annat så har jag någon oberoende att prata med som dessutom kan min historia.
Dessutom kan jag behöva fortsätta bearbeta min uppväxt oxå...

Jag har känt på mig hela året att nåt ska hända som gör att jag kommer må dåligt igen, och jag tror att det är detta.
2015 har inte varit ett bra år alls.

(jag mår inte lika dåligt som jag har gjort, långt därifrån, men jag mår inte bra just nu och jag känner att jag behöver hjälp för att jag ska kunna må bra igen)



Mina kommentarer
Renee säger:

Ta hand om dig. <3

2016-01-07 @ 20:23:49

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback